Sunday, July 27, 2008

Penggulung...

Assalammualaikum para pembaca,

Tarikh hari adalah 27 Julai 2008.Sekejap sahaja masa berlalu.Saya berasa lega kerana berjaya menghabiskan entri saya.Saya sudah menulis 10 entri.Cukup di sini sahaja.Walaupun 10 cukup untuk pertandingan blog,saya tetap akan menulis entri saya jika masa menyebelahi saya.Mengikut undian yang disediakan di blog saya,62 peratus tidak berminat dengan permainan tradisional manakala hanya 37 peratus yang berminat.Ini menunjukkan yang permainan tradisional sudah pupus dek zaman.Walaupun begitu,saya tetap boleh tersenyum kerana mengikut undian,75 peratus berminat hendak mencuba bermain permainan tradisional ini,dan 25 peratus kurang pasti.Lebih mengembirakan,0 peratus tidak mahu mencuba bermain.Ini menunjukkan yang mereka juga ada minat untuk bermain permainan tradisional ini.Kita mestilah sama-sama memastikan yang permainan tradisional tidak pupus dek zaman!..

0 comments: